Data e postimit: 2020-10-13 21:24:45
Lexime: 1795
e bera per arrsye ekonomiiike
Lloji: Analize letrare
Tema: ok
Autori: sonida
Shkolla: instagrami
Klasa: 10k
Qyteti: nhon
E-mail: sonida@gmail.com


pkp brrqvoo

Vepra te ngjashme
Autori: enada · Lloji: Analize letrare · Tema: te futesh ne mendime
Cdo njeri ka nje te kaluar edhe nje tashme.Kur bie ber te fjetur syte me mbushen me lot, kujtoj me lot nder sy kujtimet e bukura qe kalova me babane kur ai ishte me mua.Me kujtohen fjalet e bukura qe ai me thoshte,tregimet qe vetem ai mund t'i tregonte ...
Autori: Dessi · Lloji: Analize letrare · Tema: Shpella e pirateve
Narrativa zhvillohet në krahinën e Bregut, në viset ku kish lindur autori dhe trajton eksplorimin që një grup fëmijësh i bën shpellës në brigjet e Jaliskarit të fshatit Dhërmi. Përmbajtja e romanit është shpërndarë në pesë pjesë. Pj...
Autori: Xhijnesa · Lloji: Analize letrare · Tema: Kosova
Kosova , vendi im qe me premtoi jete kur linda. Si mund te falet nje gjak mendova sa mall i ndjek mergimtaret per vendin e tyre. Kosova po digjej kishe flake gjithkund , duhej te iknim. E ku te shkonim pse ta leme vendin tonde? T'ia leshojme vendin çe...
Autori: S'KA · Lloji: Analize letrare · Tema: KUNDRINORI
Kundrinori ne sintakse perben:Objekti qe e merr veprimin e drejtperdrejt te foljes(kallzuesit te fjalis),p.sh.DJALI E TAKOI SHOKUN-(kundrinor i drejt).Objektin qe eshte perfitues i veprimit qe shprehet prej foljes(kallezuesit)p.sh.-Ja dhan dhuraten vajzes...
Autori: Mario Cake · Lloji: Analize letrare · Tema: Interneti
nterneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale d...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i poezise Ai dhe une
Skeda e Analizës: Titulli: Ai dhe une Autori: Lang Leav Tema: Përjetime dhe mungesa e fjalëve në një marrëdhënie. Struktura: Poezia është e ndarë në katër strofa me të njëjtin format dhe mënyrë të shkrimit. Analiza e strof...
Autori: Ajshe Jakupi · Lloji: Analize letrare · Tema: Bukuritë e Pranverës
Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe ujin ngazëllyes e na emocionon nga yjet e natës...Pranvera është mënyra e natyrës për të thënë "Le të festojmë". Ajri është si një flutur me k...
Autori: Antika Elshani · Lloji: Analize letrare · Tema: Atdheu
Eshte vendi ku llinda dhe dua te jetoj ku hodha hapat e pare dhe u nisa duke iu drejtuar rruges te jetes. Nje vend aq i bukur sa nuk dua ta leshoj,edhe po te behem mergerimtare vendin tim te mrekullueshen nuk e harroj. Nje vend shum i rendesishem pe...
Autori: besnik kaci · Lloji: Analize letrare · Tema: ktheni poezine ne proze
si vajza ime e bukur nuk ka asnje kur ecen shko zi zog e mbase me zerin e saj e ngre plote harmoni i ndan floket ne mes dhe rrethas ve gershetin qe i shkelqen krejt ne zi te zez e ter mend e mall te thelle syte e saj shkelqejne si hene
Autori: Rumejsa · Lloji: Analize letrare · Tema: Fama she suksesi
Fama she suksesi Jane dy fjale the ndryshme the cilat njerezit I ngaterrojne. The kesh fame nuk do the thote se ke sukses.Edhe COVID-19 ka fame por seshte I suksesshem. Gjithsecili prej nesh mund te behet I famshem eshte e thjeshte por jo gjithkush mi...
Autori: kristina · Lloji: Analize letrare · Tema: clirimi i shqiperise
SHQIPËRIA është jeta për një shqiptar, është fryma që ai merr dhe kudo që të shkojë s’do e harrojë. Mund të shkosh larg, mund të ndërrosh emër,veshje,gjuhë,sjellje por shpirti nuk e tradhëton dot atë vend që e lindi. Atdheu është...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Analize letrare · Tema: Poezia dhe proza poetike
Krahasimi midis poezise dhe prozes poetike.Ka ndryshime dhe te perbashketa midis te dyjave ketyre veprave.Dallimet te poezia “Kroi” jane se ajo shkruhet ne vargje,ka ritem,ka rime dhe gjithashtu te poezia “Kroi” e Safos,përjetimi I autorit realiz...
Autori: Gregory Samak · Lloji: Analize letrare · Tema: analize, le livre secret, libri sekret, gregory samak, roman
Analizë letrare Libri që kam zgjedhur për të zhvilluar analizën letrare është “Libri sekret” i autorit francez Gregory Sámak. Pjesa I Autori: Gregory Sámak Titulli: “Le livre secret” ...
Autori: ana · Lloji: Analize letrare · Tema: jam njish
Shumë vepra të arrira të letërsisë botërore kanë lënë mbresa të paharrueshme në kujtesën e njerëzve.Ato kanë krijuar personazhe "kult" që kalojnë si pa kuptuar kufijtë e veprës.Njerëz të shumtë gjejnë veten në ta. Ne menjëherë m...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com